2014/10/31

Halloween



Zdroj
Krásný Halloween Vám všem :) 
Máte rádi Halloween? Slavíte nějak Halloween? Nebo vyrážíte na Halloweenské párty? Mně se tento svátek velice líbí, ale u nás je docela nereálné, aby se někdo převlékl do masky a chodil dům po domě koledovat. V jiných zemích je tomu právě naopak, všichni jsou do tohoto svátku zbláznění a to se mi velice líbí. Nadšení lidí do Halloweenu je vážně bezvadné, ale i obdivuhodné. Co ale víme, třeba se tu za pár let taky začne slavit Halloween :) 




Jak jsem tedy slavila svátek já? S bráchou jsme se rozhodli vyřezat dýně, ale každý to pojal po svém!

Potřebovali jsme jenom dýně a nějaké originální nápady. Brácha samozřejmě nezklamal a začal vyřezávat typickou halloweenskou dýni. Já jsem se rozhodla zkusit vyřezat něco méně obvyklého. 








Na svoji dýni jsem si vzala aku vrtačku, kterou jsem udělala různé dekorace. 

 Náš výsledek vypadal takto :) 


A co Vy máte vyřezané dýně? Jestli ano tak se nám pochlubte dolů do komentáře! Nebo napište jak vnímáte Halloween. :) 

Lída



Žádné komentáře:

Okomentovat