2014/10/04

Recenze: Aknecolor

Jak se píše na krabičce: barevně tónovaná pasta k léčbě akné. Jakmile jsem slyšela, že je výrobek určen k léčbě akné, neváhala jsem a zašla jsem si koupit můj první aknecolor. Dnes už mám druhou tubičku a jsem naprosto spokojená. Aknecolor používám už od doby, co se mi objevily první pupínky na obličeji, tedy od nějakých 13-14 let.




Aknecolor je dermatologicko-kosmetický přípravek k zevnímu použití na léčbu akné. Měl by se používat jako korektor. Musím říci, že mi akné nijak zvlášť nevyléčil, ale dá se jím krásně zamaskovat. 

Obal: Obal je klasická hliníková tuba, která má typický lékařský vzhled. U obalu mi trošku vadí, že po otevření vždy vyjede z tuby hrozně moc korektoru, který se nedá spotřebovat najednou, což se samozřejmě děje pouze do doby, než je část tuby vypotřebovaná. Další negativní věc na obalu je, že může velmi často prasknout na straně, což je velmi nepříjemné, zejména pokud ho nosíte například v tašce – může ji velmi ušpinit. Z vlastní zkušenosti vím, že to nejde dolů a ještě Vám to všechno umastí.





Zde můžeme vidět, jak obal praskl












Barva: Aknecolor se vyrábí ve dvou odstínech, světlý a tmavý. Hodně lidí si ale stěžuje, že i světlé provedení je na ně moc tmavé. Mně vyhovuje ten světlý, který je na mě tak akorát.



Konzistence a krytí: Je tužší a musí se hodně rozetřít, jinak tvoří nevzhlednou masku. Krásně zakryje červené fleky nebo pupínky. Na zakrytí nám stačí opravdu jen malé množství aknecoloru.




















Výdrž: Aknecolor vydrží na obličeji i celý den, akorát se dost často otírá. Takže doporučuji si moc nesahat na obličej. Jinak jedna tubička vydrží opravdu dlouho! Mně vydržela asi 4 roky, což je opravdu dlouho.





Můj názor: Rozhodně nedoporučuji aknecolor nanášet na celý obličej, jelikož by vám to udělalo nepěknou masku a nevypadalo by to hezky a přirozeně. Ráda korektor nanáším štětcem, protože se s ním dá lépe pracovat a pleť poté působí pěstěným dojmem.  

Hodnocení: Aknecolor se dá koupit v jakékoliv lékárně a cena se pohybuje okolo 130 Kč. Aknecolor mám opravdu ráda, usnadňuje mi zamaskování akné, tubička vydrží opravdu dlouho a cena je velice příznivá.

Jestli Vás tedy také trápí akné a nedaří se Vám ho dobře zamaskovat – vřele doporučuji aknecolor. 
Lída

2 komentáře:

  1. Tiež som používala tento korektor na zamaskovanie akné.. no potom mi už prišiel skvelý na mňa , hlavne keď som prišla z dovolenky.. :P Takže teraz ho už nepoužívam, ale myslím, že mi s akné aj pomohol :) Pekný článok, dáme vzájomne? :P www.smiler-mishel-beauty-diary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Aknecolor bol môj prvý make-up, ten svetlý odtieň je úplne vyhovujúci mojej pleti. Presne ako píšeš pekne kryje a nielen kryje, ale akné aj lieči, nie ako väčšina make-upov, pod ktorými sa akné ešte viac zhoršuje. Kedysi som ho používala na celú pleť, ak sa pekne rozotrel do stratena tak masku netvoril a fakt pekne kryl, čo je pri akné veľmi dôležité. Zvykla som ho ešte fixovať púdrom, ale veľmi sa otieral, takže som po čase s jeho používaním prestala. Dnes som sa k nemu opäť vrátila skôr ako ku korektoru alebo ak sa mi vyhodí nejaká vyrážka tak šupnem naň aknecolor a viem, že to pomôže, vzhľad vyrážky bude prijateľnejší. Myslím, že je to skvelý produkt za slušnú cenu.
    Bianka

    OdpovědětVymazat