2014/11/09

Biosil Plus

Krásnou neděli Vám všem,
dnes bych Vám ráda představila doplněk stravy, který se užívá hlavně pro lepší pleť, vlasy a nehty - tedy Biosil Plus. Určitě ho hodně z Vás zná nebo  používá. 
Složení:
Účinnými složkami tablet Biosil plus jsou biotin, kyselina pantothenová, zinek a oxid křemičitý, rozpustný v žaludečním a střevním prostředí.
Biotin (vitamín H) usměrňuje karboxylační procesy, spolupůsobí při tvorbě bílkovin a má řadu dalších funkcí. Nedostatek biotinu se projevuje především nežádoucími změnami na pokožce.
Kyselina pantothenová (vitamín B6) - při jejím nedostatku dochází k poruchám trávení, ztrátě pigmentu pokožky i k vypadávání vlasů.
Zinek je nezbytný pro funkci enzymatického aparátu člověka; na pokožce se při jeho nedostatku tvoří uhry (akné).
Sloučeniny křemíku jsou důležitým stavebním prvkem organismu - uplatňují se při tvorbě kostí, chrupavek apod. Nedostatek křemíku se projevuje především na zhoršení kvality pokožky, vlasů a nehtů (vazivové tkáně jsou ochablé, nehty jsou křehké a lámavé, vlasy se třepí a vypadávají). Nedostatek křemíku lze odstranit pouze jeho sloučeninami, rozpustnými v žaludečním a střevním prostředí.




Biosil by se měl brát 1 denně. Biosil Plus si neberu úplně přesně každý den, spíše podle toho jak potřebuji. Když se mi zdá, že mi více padají vlasy nebo mám horší kvalitu nehtů tak ho začnu používat, ale určitě s nějakou rozumnou délkou užívání. 
Výsledky používání:
Musím říct, že hlavní důvod proč jsem si pořídila Biosil Plus byl, že mi začaly více padat vlasy. Tento problém, ale Biosil Plus nevyřešil. Vlasy byly pořád stejné, možná se méně lámaly, ale to bylo celé. Na pokožce jsem také nezaznamenala žádné rapidní změny, jelikož ale trpím hodně na akné, tak jsem s tím ani moc nepočítala. Přes tyto nedostatky, ale Biosil Plus u mě velice zabodoval. Moje nehty jsou díky němu perfektní. Nelámou se, netřepí se a opravdu rychle rostou. Jestli tedy máte potíže s častým lámáním nebo jakýmkoliv problémem nehtů, tak Vám vřele doporučuji Biosil Plus.
Cena je velice příznivá okolo 60-70 Kč a v jednom balení je 60 tablet. Sehnat se dá v jakékoliv lékárně.
A jaké máte Vy zkušenosti s Biosilem Plus?  
Lída

2 komentáře:

  1. Já jsem Biosil Plus brala docela dlouho a moc změn jsem nezaznamenala...ty nastaly až po vysazení...jinak jsem ho nemohla vůbec brát ráno na lačno, protože jsem po něm zvracela. Teď beru tabletky z DM a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano moc změn jsem také nezaznamenala, ale na nehty je to opravdu super pomocník! O tabletkách z DM jsem už hodně slyšela a samé dobré ohlasy, takže se je také chystám v nejbližší době pořídit :) Lída

    OdpovědětVymazat