2014/11/23

Předvánoční výprodej kosmetiky

Krásný den Vám všem, 
jak už jistě všichni víte byly, jsme na výprodeji kosmetiky v Praze. Na tento výprodej jsme se opravdu těšily, ale jelikož to byla naše první, tak jsme trochu nevychytaly příchod. Přišly jsme přesně na 11 hodinu. Teď už víme, že jsme měly přijít alespoň o hodinu, spíše o víc dříve. Zařadily do fronty a čekaly a čekaly. My jsme se ve frontě pomaličku posouvaly dopředu, až jsme se konečně dostaly do samotné budovy, kde na nás čekaly ještě dlouhé schody. Ty byly ale pro mě úmorné, jelikož už jsme byly jen kousíček od samotné místnosti s kosmetikou nemohla jsem se dočkat. Když jsem viděla tašky, které si všichni odnášeli, tak jsem měla trochu strach, že už na nás nic nezbude. Asi zhruba po dvou hodinách jsme se dostaly dovnitř. Hned na začátku mě ale trošku naštvalo, že bylo zakázáno fotit a tudíž pro Vás nemáme žádné fotky. To je mi dost líto! Alespoň Vám řeknu, jak samotný výprodej probíhal. Poté nekonečné době kdy jsme se tedy dostaly do místnosti s kosmetikou, jsme byly jako v ráji! Všude kosmetika a ještě jí tam bylo hodně, to jsem byla mile překvapená, protože jsem se opravdu bála, že na nás toho moc nezbude. Samozřejmě věci zadarmo už byly pryč, ale s tím už jsem počítala. Kosmetika se pohybovala od 5 Kč ke 30 Kč a některý věci byly dražší, ale to byly například nějaké velké krémy, sprchové gely. Přebíráním kosmetiky jsme zabraly asi hodinu a něco. Nakonec musím říct, že některé slečny ve frontě se nechovaly zrovna hezky! Ale tak už to asi chodí.


Nyní si prohlédněte produkty které jsem si pořídila na výprodeji :)



Produkty na oči






Tvářenky


Produkty na rty






 Produkty na nehty





 Produkty na pleť


 Tyto produkty jsem ulovila já, jestli Vás některý produkt zajímá např. jaký je to odstín tak mi napište do komentáře. A co Vy byli jste také na výprodeji?

Lída

4 komentáře:

  1. Tomu říkám pěkná hromádka :D Hezky sis nakoupila. Především ty rtěnky jsou bezva :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pekne produkty.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. wowww aj ja chcem take vypredaje v SR !! :(

    OdpovědětVymazat