2014/11/14

Recenze na Garnier Pure Active Exfobrusher

Krásný páteční večer Vám všem,
dnes tu pro Vás mám recenzi na Garnier Pure Active ExfoBrusher. Určitě už jste ten to produkt viděli nebo jste o něm slyšeli.


ExfoBrusher intenzivně eliminuje i ty nejvíce nedostupné nečistoty, redukuje produkci kožního mazu a tak brání vzniku černých teček.
Tento produkt je zajímavý svým kartáčkem, který má docílit skvělého vyčištění pleti. Produkt jsem si pořídila už před nějakou dobou a na začátku jeho používání jsem byla naprosto nadšená, ale když jsem ho používala nadále tak se moje nadšení zmenšovalo.


Výrobek je určený na mastnou a problematickou pleť. Ve výrobku je obsažena kyselina salycilová, která je protizánětlivá a antibakteriální, zmírňuje nadměrný výskyt mazu a hnisavých vřídků. Čistící gel se nanese pomocí kartáčku, kterým se krásně vyčistí pleť a gel se lehce dostane na všechna místa pokožky. Kartáček zvyšuje účinek samotného čištění pleti o 28% více, než kdyby se gel nanášel rukama. Konzistence gelu je hustá a její vůně mi trochu připomíná nějaký čistící prostředek :-D Na nanesení nám stačí malé množství gelu, takže balení vydrží dlouho. Produkt je hodně agresivní, takže pozor ať se nedostane do očí. Po nanesení se klasicky gel smyje vodou. Přípravek je opravdu agresivní a lidé s citlivou pokožkou by ho mohly hůř snášet.


Musím říct, že ze začátku jsem si tento produkt nemohla vynachválit. Pleť byla po použití neuvěřitelně hebká a vypadala skvěle. Opravdu byla moje pleť méně mastná a bez pupínku. Po nějaké době mi, ale tento produkt hodně vysušil pokožku a pupínky se mi začaly dělat ještě více, než před tím. Jinak toto byl můj první produkt s kartáčkem a velice mě bavilo pracovat s ním. Určitě vyzkouším ještě nějaký produkt s kartáčkem. Cena produktu se pohybuje kolem 130 Kč. Na závěr tedy musím říct, že ač je produkt agresivní a vysušuje pleť tak jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela. A co vy a tento produkt? 
Ještě Vám chci říct jednu takovou informaci, nyní nás můžete sledovat i na facebooku Svět kosmetiky, a jestli na nás máte nějakou otázku tak nám můžete napsat na ask ask.fm/svetkossmetiky.
Lída 

5 komentářů:

  1. Já jsem po tomto produktu už koukala, ale vždy jsem šáhla nakonec po jiném. To vysušování by se mohlo zmírnit častějším mazáním a nebo ten produkt nepoužívat celý den. Přeci jen, pokud dělá to, co slibuje, po nějaké době už pleť není tou cílovkou, pro kterou je určený, tipuji. bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám něco podobného od Garnieru, sice mám pleť hezky vyčištěnou, ale začaly se mi hodně dělat pupínky. Pleť vysušenou ani nemám a to jsem suchá normálně. Víc se mi ale začal mastit nos a čelo. To jsem nečekala, když je to na mastnou pleť.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to hodně individuální, každá pokožka je naprosto odlišná, ale po tomto produktu se mi také začaly hodně dělat pupínky. Sem tam tento produkt, ale použiji :) Lída

    OdpovědětVymazat
  4. ja som o nom este nepocula ale vyzera super!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Nedoporučuju.pouzila jsem dvakrat a pali me oblicej 2dni po učinku a zacala se mi plet vysušovat takze mam stroupky. Za me absolutne na nic.

    OdpovědětVymazat