2014/11/18

Tag

Krásný den Vám všem, 
dnes tu pro Vás mám po dlouhé době zase tag. Jinak v pátek se s Denčou chystáme na výprodej essence a už se moc těšíme :) Co Vy? Nechystáte se také? Nebo už jste někdy byli na této výprodeji? 





Teď už samotný tag - co dělá mě mnou! :) 


1. Kolik měříš?
Měřím 163 cm 
2. Kolik ti je let?
17
3. Kdy ses narodila?
V dubnu
4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží?
Nemám nějaký určitý styl oblékání, prostě nosím co se mi líbí!
5. Máš nějaké piercingy nebo tetování?
Nemám, ale chtěla bych nějaké malé tetování.
6. Existují nějaké potraviny které nesnášíš?
Určitě ano, ale teď mě zrovna žádné nenapadají :D
7. Jaká je tvá oblíbená, momentální písnička?
Mám hodně oblíbených písniček, ale záleží na tom jakou mám zrovna náladu :)
8. Zlato vs. stříbro?
V tuto chvíli mám radši zlato.
9. Jaké jsou tvé záliby?
Určitě tento blog! 
10. Rtěnka vs. lesk na rty?
Rtěnka
11. Zima vs. léto?
Léto je super
12. Máš akné?
Bohužel ano
13. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální?
Moje pleť je spíše mastná
14. Máš pihy?
Pihy nemám
15. Velikost bot?
38-39
Doufám, že se Vám tag líbil a jestli máte ještě nějaké otázky tak napište na náš ask.fm/svetkossmetiky
Krásný zbytek dne Lída

2 komentáře:

  1. Bylo to rychle, ale zabavne cteni. Pekny den ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště to bude určitě delší! Děkuji a Tobě taky hezký den! :) Lída

      Vymazat