2014/12/09

Doplňky stravy pro lepší vlasy, nehty a pleť

Krásné úterý Vám všem,
dnes Vám představím produkty, které používám pro lepší vlasy, nehty a pleť.



 Produkty od značky MedPharma 



První produkt je Zinek, který stojí okolo 80 Kč a v balení je 107 tablet.
Zinek je důležitou součástí enzymů - látek, které v našem těle ovlivňují mnohé procesy. Jeho doplňování je vhodné z vnějších zdrojů, neboť naše tělo zinek nevytváří ani ho neukládá.

Zinek přispívá:
  • k udržení normálního stavu vlasů, nehtů a pokožky
  • k normální plodnosti a reprodukci
  • k ochraně buněk před oxidativním stresem
  • k normální funkci imunitního systému
Druhý produkt od této značky je Křemík, který stojí 165 Kč a v balení je také 107 tablet.
Křemík se řadí mezi esenciální stopové prvky. Selen a biotin přispívají k udržení normálního stavu vlasů a nehtů. Selen též přispívá k ochraně buněk před oxidativním stresem a biotin k udržení normálního stavu pokožky.

Biosil Plus


O biosilu si můžete přečíst samostatný článek zde Biosil Plus.

Doplňky stravy z Dmka

1.Das Gesunde Plus kapsle na vlasy Vital Komplex 


Cena se pohybuje okolo 60 Kč, balení obsahuje 60 tablet. Tyto vitamíny pro lepší vlasy seženete v každém Dmku. Obsahují spoustu vitamínu a zinek, který má pozitivní vliv na naše vlasy. Tento doplněk stravy pro vlasy jsem si koupila teprve nedávno, takže ještě nemůžu říct, jak moc tento produkt funguje, ale za tu cenu toho nečekám příliš.

 Das Gesunge Plus selen tablety mini

Cena tohoto produktu je zase velice příznivá, a to 40 Kč a balení obsahuje 60 tablet. Selen je důležitý pro růst vlasů. Kdo si však kvůli tomu nechce hned kupovat tyto tabletky, tak nejvydatnějšími zdroji selenu jsou mořské ryby, mořské řasy, ledviny, maso, vejce, para ořechy, po nich následují celozrnné výrobky, pšeničné klíčky, sójové boby, sezamová semínka, kokosové ořechy a nejchudším zdrojem je ovoce a zelenina.


Toto jsou mé doplňky stravy pro lepší vlasy, nehty a pleť. Musím říct, že když tyto doplňky pravidelně používám, tak to nejvíce pozoruji na kvalitě nehtů, která je mnohem lepší. Samozřejmě i vlasy jsou lepší a pevnější. Určitě nedoporučuji brát si více jak jednu tabletu denně jakéhokoliv produktu. Navíc je známo, že když budeme brát takových to vitamínů až moc, tak to bude mít naprosto opačný efekt. Vlasy porostou méně, protože dojde k poškození vlasových tkání.
A co Vy? Používáte také nějaké doplňky pro lepší vlasy? 
Krásný zbytek dne Lída

6 komentářů:

  1. Super clanek!

    If anyone is up to following each other, let us know!

    http://curyinthecity.blogspot.com/
    Fashion&Fun PARIS

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, inspirovala jsi mě ;)
    Jukni na můj blog také: www.lucieruzickova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já teď asi měsíc používám tabletky z DM Haar Vital Komplex a jsem spokojená. Kupovala jsem si je, protože mi hodně padaly vlasy, a teď zhruba po tom měsíci můžu říct, že se to výrazně omezilo. :) Jinak zatím jiný rozdíl nevidím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekný článok, zinok som už skúšala, u mňa fungoval skôr na vlasy ako na nechty, cítila som, že mi narástli rýchlejšie nové vlásky, ale s dĺžkou si nevedel poradiť. Ešte som skúšala Antioxidant forte, to mi odporučila jedna známa tiež na vlasy, ale nevidela som žiaden efekt, zjedla som dve balenia a stačilo. Ak niečo tak určite zinok a vraj je dobrá aj kombinácia zinok+selén+horčík.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  5. Mezi mé oblíbené doplňky stravy pro změnu zase například patří vitamin c , který jsem si našla na stránkách senzamedical, znáte? Pokud ano, neváhejte mne kontaktovat, ráda bych si s váma popovídala o dopadech na mé zdraví :)

    OdpovědětVymazat
  6. I ta strava mně začala v poslední době více chutnat. Prostě jsem ráda že jsme se proměnila a už nemyslím na ty tučné věci ale naopak si vážím toho že můžu brát třeba kotvičník a jít si s kamarádkami zacvičit a nebo občas s manželem běhat. To je člověk úplně v jiném laufu jak žije zdravěji, nemám pravdu?

    OdpovědětVymazat