2014/12/14

Rtěnky od značky Catrice

Krásnou neděli Vám všem,
dnes Vám představím své rtěnky od značky Catrice, které jsem si pořídila na výprodeji Essence. Dvě rtěnky jsou z kolekce Ultimate Shine Gel Colour a další dvě jsou z kolekce Ultimate Colour.




Obal rtěnek je velice pěkný, kvalitní a bytelný, bohužel na výprodeji se mi podařila sehnat jen jedna rtěnka v obalu, protože ty ostatní jsou nepoužité testery. 




Konzistence rtěnek Catrice je super. Krémová, lehká, nelepivá, nemastná, pečující, hydratující, vyhlazující. Nezalézá do vrásek, ztrácí se rovnoměrně, nerozpíjí se do okrajů rtů. Dokonce i něco vydrží! Navíc kolekce Ultimate Shine Gel Colour má v sobě gel, takže rtěnka po natření vypadá, že je ještě přetřená leskem.



Konzistence kolekce Ultimate Colour je také naprosto skvělá, ale oproti rtěnkám Ultimate Shine Gel Colour jsou více pigmentované, výraznější a mají krásné matné barvičky.




S rtěnkami jsem naprosto spokojená. Určitě bych si pořídila i další barvy. Více se mi líbí rtěnky z kolekce Ultimate Colour, protože jsou krásně matné. Rtěnka stojí 104 Kč, což je také velice fajn. Na výprodeji jsem je však pořídila za nějakých 30 Kč, což je úplně úžasné! Nakonec ještě ukázka barviček :) 




           1. Ultimate Shine Gel Colour 030   3. Ultimate Colour 270


           2. Ultimate Shine Gel Colour 010   4. Ultimate Colour 110


Nezapomeňte, že na našem blogu probíhá vánoční giveaway, která už zítra končí. Takže kdo se ještě nezúčastnil, tak ať neváhá!!!
Krásný zbytek dne Lída

3 komentáře: