2015/01/06

Povánoční slevy

Krásný den Vám všem,
Vánoce jsou pryč a tím v obchodech nastávají vánoční slevy. Strašně ráda nakupuji ve slevách, vždycky se dají pořídit krásné kousky za super cenu. Tentokrát jsem moc obchodů nenavštívila, protože přece jen byly před chvilkou Vánoce.




Boty z Daichmannu

500 Kč



Šaty z Gate

Šaty jsem objevila úplnou náhodou. Byly poslední a mně padly naprosto perfektně tak jsem je tam nemohla nechat. Nevím kolik stály předtím, protože už cedulka byla hodně přelepená. Pořídila jsem je za krásných 249 Kč





Cardigan 

Cardigan je z New Yorkeru, ale bohužel nebyl ve slevě. Jelikož už jsem se na něj dívala po druhé, tak jsem prostě neodolala a pořídila jsem si ho za 399 Kč.



Kalhoty

Tyto rifle jsem si koupila v Croppu, kde měli opravdu velké slevy. Kalhoty stály 549 Kč a byly zlevněny na 349 Kč. Jsou tmavé a skvěle padnou, nejsou to takové ty upnuté nepohodlné rifle, naopak jsou příjemné a pohodlné. 


Máte rádi nákupy ve výprodejích? Já musím říct, že je naprosto miluju. Vždycky je člověk potěšen, že si může koupit hezké kousky za málo peněz. Tentokrát jsem neměla čas na nákupy, a proto toho není moc. A co Vy? Byli jste nakupovat po Vánocích? 
Krásný zbytek dne Lída

1 komentář:

  1. krásne veci :) inak tie zľavy po vianociach sú teda riadne... nikdy som ich tak nevnímala ale aj ja keď som šla do mesta všade samá zľavaa to je super :)pekne si nakúpila :) páčia sami topánky hlavne a aj šaty :)

    Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat