2015/02/21

KOSMETICKÝ TAG

Ahoj všichni,
dnes tu pro Vás mám trochu neobvyklý článek. Protože už dlouho nebyl na blogu žádný tag, rozhodla jsem se že jeden udělám.Vybrala jsem si kosmetický tag. Některé otázky jsem ponechala a pár jsem si jich přidala. Pokud budete mít chuť, určitě můžete tento tag udělat také a vložit nám na něj odkaz do komentářů. :-)


1) Jaký máš typ pleti?
Mám spíše smíšenou pleť - mastnější bradu, čelo a nos s pár suchými místy.

2) Kolikrát denně si čistíš pleť?
Dvakrát - ráno a večer.

3) Které produkty momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?
Na odlíčení používám pouze micelární vody. Momentálně střídám tyto dvě.

4) Používáš peeling?
Jednou za čtrnáct dní si udělám peeling celého těla, a to Body Sugar Scrubem od Freemana. Jednou týdně použiji Mask of Magnaminty od Lush, který je výborný především na černé tečky na obličeji. Stejně tak účinný na černé tečky je i daily scub od Neutrogeny, který používám každý den večer po odlíčení.

5) Jaký pleťový krém používáš?
Garnier 24h hydratační krém pro normální a smíšenou pleť se zmatňujícími výtažky z lopuchu.
 
6) Používáš oční krém?
Zatím žádný nepoužívám.

7) Jaký make-up momentálně používáš?
Match Perfection od Rimmelu v odstínu 100 Ivory. Recenzi na něj si můžete přečíst tady - Rimmel Match Perfection.

8) Máš nebo jsi někdy měla problém s akné? Jestli ano, co ti nejvíc pomohlo?
S akné jsem nikdy velký problém neměla. Občas se mi ale udělá pár pupínku, na které mi výborně zabíral Eryfluid. Bohužel se dá sehnat pouze v lékárně na předpis.

9) Jaký korektor používáš?
Místo korektoru používám Dermacol Make-up Cover, který zakryje úplně vše.

10) Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?
Umělé řasy se mi líbí, ale moc často je nepoužívám.

11) Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé tři měsíce.
Ano vím o tom. Většinou se snažím tuto dobu dodržovat a po třech měsících si koupit řasenku novou. Mám ale doma i řasenky, která mám ve své sbírce delší dobu. Jsou to především ty voděodolné, které nestihnu tak rychle spotřebovat.

12) Jakou řasenku momentálně používáš?
Miss Sporty XX Long řasenku, která udělá krásně dlouhé přirozené řasy.

13) Jaké pomůcky při líčení používáš?
Štětec na make-up a pudr. Popřípadě i štětce na oční stíny. Občas použiji i kleštičky na řasy.

14) Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
Snažím se je mýt pravidelně. Štětec na make-up a pudr jednou týdně. Štětce na oční stíny tolik nevyužívám, proto je myji jednou za čtrnáct dní.

15) Používáš podkladovou bázi pod make-up?

Nepoužívám.

16) Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
Vždy když použiji oční stíny, použiji i tuto bázi od Uma Cosmetics.

17) Jaké jsou tvé nejoblíbenější stíny?
Momentálně mám nejraději paletku In The Buff od W7, ve které jsou krásné neutrální barvičky. Nejvíce z paletky využívám pátý a předposlední odstín.

18) Na líčení očí používáš spíše tužku nebo tekutou linku?
Většinou tužku. Když mám ale více času, použiji tekuté linky.

19) Máš ráda kosmetiku z drogerie?

Většina mé kosmetiky je z drogerii. Myslím si, že se tam dají najít skvělé produkty za výbornou cenu.

20) Vyhledáváš/využíváš slevy na kosmetiku?
Pokud někdo sleduje náš blog déle, určitě si všiml, že kosmetiku nakupuji převážně ve slevách a různých akcích.

21) Přemýšlela jsi někdy nad kosmetickým certifikátem?
Přemýšlela jsem nad tím a jednou bych si určitě takový certifikát chtěla nechat udělat.

22) Kterou část líčení máš ráda nejméně?
Nanášení make-upu.

23) Kterou část líčení máš ráda nejvíce?
Nejraději mám konturování obličeje. Momentálně používám ke konturování tuto paletku od Sleeku.


 
24) Co považuješ za nejhorší kosmetický prohřešek?
Špatný odstín make-upu.

25) Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?
Maximálně jeden den. Pokud ale vidím, že se mi začíná lak odlupovat, snažím se ho co nejdřív odlakovat.

26) Máš ráda výraznější barvy v líčení?
Výraznější líčení se mi moc líbí. Ale já sama používám spíše přirozenější barvy.

27) Kdyby sis mohla nechat jen jeden produkt z tvé kosmetické taštičky, který by to byl?
Určitě řasenka, protože dokáže krásně zvýraznit oči.

28) Kdyby sis mohla vyměnit vzhled s jednou známou osobností, která by to byla?
Rozhodně Candice Swanepoel z Victoria Secret.


29) Kolik času strávíš po ránu s líčením?
Pokud jdu do školy, líčení mi zabere maximálně čtvrt hodiny. 

30) Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv makeupu?
Myslím si že ne. :-D

Denisa

Žádné komentáře:

Okomentovat