2015/02/13

RIMMEL MATCH PERFECTION

Krásný páteční den,
dnešní článek bude o make-upu Match Perfection od Rimmelu, který momentálně používám. Koupila jsem si ho kvůli kladným recenzím, které jsem četla u ostatních blogerek.

Make-up jsem si pořídila v odstínu 100 Ivory. I přesto že je to nejsvětlejší odstín, který se u nás prodává, tak je na mě maličko tmavší. Na zahraničních e-shopech ale můžete najít odstín 010, který je ještě o něco světlejší.

Jako u ostatních recenzí se nejdříve zaměříme na balení, které je v tomto případě skleněné, což se mi moc líbí. Kombinace s tmavě modrou je také velice pěkná. Na vrchní straně víčka od make-upu můžete najít vyražené logo Rimmelu. Pod víčkem se skrývá praktická pumpička.

Make-up je sám o sobě dost tekutý a lehký, ale i přesto mám po něm občas mastnější pleť. Proto bych ho doporučila spíše pro někoho se sušší nebo smíšenou pletí.

Krytí make-upu je slabší. Zakryje pouze malé nedostatky. Zato ale pleť krásně sjednotí a ta díky tomu vypadá krásně přirozeně.
Pokud tedy hledáte make-up s vyšší krycí schopností, Match Perfection určitě není nic pro Vás.



Tady si můžete prohlédnout minimální krytí make-upu, o kterém jsem už psala výše.
Na ruku jsem si udělala lihovkou červenou tečku. Poté jsem na ní nanesla make-up, který tečku vůbec nezakryl. Pouze pleť sjednotil.

Tento make-up jsem si za poslední dobu velice oblíbila. Líbí se mi především to, jak je lehký a na pleti přirozený. Netvoří masku, jako to dělají některé ostatní make-upy.

Co říkáte na tento make-up od Rimmelu Vy? :-)

Denisa

4 komentáře:

  1. Skúšala som ho len raz od známej a nebol nič moc, bol dosť mastný na pleti, pomerne tmavý a zdá sa mi, že vytváral po istom čase fľaky na pleti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde vidět jak máme každá jinou pleť :-) Je škoda že ti nesedne, mě přijde skvělej :-)
      Denisa

      Vymazat
  2. Je to můj zimní make up, v létě používám wake me up a oba naprosto zbožňuji. nejsem zastáncem masek a je pro mě důležitý přirozený vzhled :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem zatím ještě nezkoušela, ale určitě bude super jako všechny make-upy od Rimmelu :-)
      Denisa

      Vymazat