2015/05/08

MIXA 24H LEHKÝ VYVAŽUJÍCÍ HYDRATAČNÍ KRÉM

Ahoj všichni,
dnes tu pro Vás mám krátkou recenzi na můj oblíbený krém od Mixy. Koupila jsem si ho teprve minulý měsíc, ale hned jsem si ho zamilovala. A to hlavně díky jeho skvělým vlastnostem, které jsem u krému hledala už dlouho. Navíc má krásnou jemnou vůni.

Krém je ideální pro smíšenou citlivou pleť se sklonem lesknout se. Obsahuje 6% koncentraci glycerinu, mědi a matujícího pudru. Složení je hypoalergenní, bez parabenů a barviv. Tento zázrak slibuje zdravou a hydratovanou pleť po celý den, nemastné složení a redukci lesku během dne.


Teď už Vám ale řeknu svůj vlastní názor. Já osobně mám citlivou pleť se suchými místy na obličeji a občas mastným nosem a čelem, a proto jsem si koupila tento krém, který je přesně na tento problém určený. Používám ho každé ráno i večer. Hned poprvé co jsem si ho na obličej nanesla, mě zaujal svou lehkou gelovou texturou. Rychle se vstřebal a pleť po něm byla krásně jemná a hydratovaná, přesně tak jak je uvedeno na balení produktu.

Bohužel jediné s čím musím nesouhlasit je to, že by měl matující schopnosti. Pleť se mi i po nanesení krému mírně leskla, což mi ale zase až tak nevadí, protože stejně každý den používám matující pudr Stay Matte od Rimmelu, který mě lesklé pleti zbaví. :-)


Na závěr bych měla říct cenu produktu, která je k jeho kvalitě přijatelná. Já jsem tento krém koupila v drogerii Teta za 169 Kč. Pokud jste ho někde viděli za nižší cenu, tak mi určitě dejte vědět. :-)

Máte rádi kosmetiku od značky Mixa? Vyzkoušely jste od ní nějaký krém? :-)

Denisa

4 komentáře:

  1. Nevím proč, ale mě Mixa moc nesedí.. :(

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maminko-ja-se-vcelicek-nebojim.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda :-( Mě jejich produkty přijdou super. :-)
      Denisa

      Vymazat
  2. už od Mixi taky musim konečně něco vyzkoušet!:D
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo určitě něco vyzkoušej :-) Třeba jejich micelárky, ty jsou skvělý. :-)
      Denisa

      Vymazat