2015/05/20

NEW IN (KVĚTEN 2015)

Ahoj všichni,
dnešní článek bude shrnutí všech věcí, které jsem si za květen pořídila nebo dostala k narozeninám. Tentokrát je jich poměrně dost, a proto se nebudu ke všem věcem rozepisovat. Pokud by Vás něco zajímalo, tak se mě můžete zeptat do komentářů a já Vám ráda odpovím. :-)

Nejdříve začnu tím, jaké dárečky jsem dostala k narozeninám od Lídy. Dala mi toho opravdu spoustu. Všechny věci mě moc potěšily a udělaly mi velkou radost. :-)

A teď už přejdeme k tomu co jsem si za tento měsíc koupila já sama. U pár věcí nenajdete cenu, protože jsem je dostala k narozeninám od rodičů.

Korejská pleťová maska Pilaten 10 ks
199 Kč
Tuto masku jsem si koupila z toho důvodu, že slibuje úplně odstranění černých teček, které já bohužel mám a zatím mi nic nepomohlo je odstranit. Masku jsem použila jen dvakrát a proto nemůžu posoudit jestli opravdu funguje nebo ne. I tak mi ale přijde, že po použití mám černých teček o trochu méně a navíc krásně vyhlazuje pleť.

Rexona Maxium Protection Sesitive Dry
100 Kč

Maybelline SuperStay Better Skin Make-up 005 Light Beige
194 Kč
Pokud hledáte opravdu světlý make-up, určitě vyzkoušejte právě tento. Je lehký a na pleti vypadá hezky přirozeně.

Kosmetická taštička - Essence 
60 Kč

Náhrdelník s bílými obdelníky - Pepco
89 Kč

Náhrdelník s kytičkami - Tally Weijl
135 Kč


Šaty - Gate

Světle modré kalhoty - Gate
248 Kč


Kraťasy - Gate
298 Kč

Žabky - Pepco
29 Kč

Ponožky do balerín - Pepco
12 Kč
Dlouho jsem někde sháněla ponožky do balerín, protože bez nich se mi pokaždé odřou nohy a dělají se mi puchýře. V každém obchodě ve kterém je měly, stály okolo sto padesáti korun, což bych nikdy za ponožky nedala. V Pepcu jsem je ale nakonec koupila za pouhých dvanáct korun.

Das Gesunde Plus Horký nápoj zázvor a med
50 Kč

Das Gesunde Plus Selen tablety
40 Kč

Nápis home - Kik

Krabička na šperky - Pepco

A na závěr se Vám musím pochlubit fotkami mých krásných kytiček, které jsem dostala k narozeninám. :-)

Denisa

4 komentáře:

  1. Krásné nákupy :-) Ty šatičky jsou božský, Better skin mám taky, ale zatím jsem se k němu nedostala.. :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/beauty-bag.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šatičky se mi také moc líbí. Měla jsem z nich velkou radost. :-) Snad ti make-up bude také vyhovovat. :-)
      Denisa

      Vymazat
  2. Super nákupy. Do pepca chodím často, mají tam super věci. Taky se chystám udělat takový článek :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :-) Také tam ráda nakupuji. Mají tam krásné a hlavně levné věci..Tak to se ráda podívám. :-)
      Denisa

      Vymazat