2015/06/02

Laky od Miss Sporty II.

Krásný den Vám všem,
dnes tu pro Vás mám pokračování o lacích od Miss Sporty. 

Lak Miss Sporty - odstín 505

Můj nejoblíbenější lak, který nosím skoro pořád. Fialová barva je totiž má neoblíbenější, proto je to můj favorit. 





Lak Miss Sporty - odstín 200

Jakmile vidím fialovou, tak ji prostě musím mít. I tento lak se mi tedy velice líbí, prostě co je fialové to je moje!

To by bylo pro dnešek vše, doufám že se Vám další odstíny laků Miss Sporty líbí.  Jakou barvu laků na nehty máte nejraději Vy? 

Lída

8 komentářů:

  1. Ty nový laky od Miss Sporty se mi líbí moc! Skvělý výběr barev a nízká cena:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím :) Cena je super a odstíny také!

      Vymazat
  2. Také mám ráda laky od miss sporty :)
    www.life-babylove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mam rada laky od MS. Vydrzi mi vzdy dlouho na nehtech.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Ten odstín 200 je naprosto krásný :-), laky od miss sporty mám celkem ráda :-)
    LuxureGirl

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné barvičky, laků od MS mám doma nejvíc, protože vydrží na nehtech dlouho.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvičky jsou super :) Laků od Miss Sporty mám doma také nejvíc :)

      Vymazat