2015/07/01

Novinky - červen

Krásný den Vám všem,
konečně jsou to prázdniny, kterých jsem se nemohla dočkat. Červen byl suprový a skoro i ve škole pohodový. Se školou jsme byly na výletě na vodě a bylo to naprosto super. Nyní Vám ukážu, co mi ještě zpříjemnilo tento měsíc. 



Rámečky na fotky - Pepco
25 Kč
Čistící vlhčené ubrousky - Dm

 Vodě odolná řasenka a voděodolné linky od Essence - Dm
řasenka - 75 Kč  , linky - 74 Kč

 The Miaoww řasenka - Miss Sporty
69 Kč
Laky na nehty - Rimmel London
30 Kč

Kraťasy - Vietnamci
279 Kč
Takovéhle kraťásky jsem sháněla strašně dlouho a narazila jsem na ně úplnou náhodou a jsem z nich naprosto nadšená!
 Cardigan či letní úplet - Vietnamci 
249 Kč
Košile - Terranova
Detail krajky na zádech
 Náhrdelník - Vietnamci
149 Kč
Toto jsou mé novinky pro měsíc červen. Jsem naprosto nadšená z kraťásků a riflové košile, kterou mi udělala obrovskou radost moje ségra. Navíc mě potěšily některé příznivé ceny, myslím že kraťásky za 279 Kč jsou naprostou bombou! Tento měsíc byl opravdu super nejen na nákupy, ale i na super zážitky hlavně díky školnímu výletu. 
A čím jste si udělali radost Vy? 

Lída

3 komentáře:

  1. Ty kraťásky se mi moc líbí a cardigan jakbysmet :) Koupila sis super věci :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kratase vypadaji skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat