2015/07/26

SPOTŘEBOVANÉ PRODUKTY IV.

Krásný den Vám všem,
dnes tu pro Vás mám další článek ze série spotřebovaných produktů. Bohužel jsem poslední dobou neměla moc času, a tak jsem blog trochu zanedbávala a přidávala méně článků. Teď se Vám to ale budu snažit vynahradit a budu snad psát o něco častěji. :-)




Excipial U Lipolotio kožní emulze
Prvním produktem který jsem spotřebovala je tato emulze s obsahem urey. Používám jí už od malička na doporučení mé doktorky, protože trpím na různé ekzémy a vysušenou pokožku. Pokud také máte někdo tyto problémy, určitě si zajděte do lékárny právě pro tuto emulzi. Já osobně si jí nemůžu vynachválit. :-)

Luna kopřivová voda na vlasy
Tuto vodu jsem si koupila především kvůli tomu, že mi poměrně dost padají vlasy. Bohužel žádné výrazné změny jsem po jejím používání nezaznamenala. I přesto si jí ale nejspíš pořídím znovu a dám jí druhou šanci. 

Rimmel Nail Nurse Nail Rescue
Tento lak je určený na nehty, které se třepí a snadno se lámou, což jsou přesně ty moje. Musím uznat, že mi opravdu pomohl a nehty zpevnil. Bohužel hned po tom co jsem ho vypotřebovala a přestala ho používat, tak se nehty vrátily zpět do původního stavu a znovu se začaly lámat.

Rimmel BB cream 9-in-1 light
BB Cream od Rimmelu je podle mě jeden z nejhorších, které jsem zatím vyzkoušela. Na mou pleť byl příliš mastný, špatně se roztíral a na pleti nevypadal vůbec přirozeně. Jediné co se mi na něm líbilo byla jeho vůně a také musím vytknout poměrně vysoké SPF, které je teď na léto skvělé. I tak bych si ho už určitě znovu nekoupila.

Playboy VIP sprchový gel Glam & Rich
Sprcháče od Playboye nepatří mezi mé oblíbené. Mají sice krásnou vůni, která na pokožce vydrží ještě nějakou dobu po umytí, ale také mi jí dost vysušují. 

Mixa 24h lehký vyvažující hydratační krém pro normální a smíšenou pleť
Krém od Mixy jsem si velice oblíbila. Tento je můj druhý vypotřebovaný a doma už mám v zásobě další. Pokud si o něm chcete přečíst více, můžete se podívat na recenzi, kterou jsem na něj psala MIXA 24H LEHKÝ VYVAŽUJÍCÍ HYDRATAČNÍ KRÉM.

Mixa micelární pleťová voda
Další produkt od Mixy který používám pořád dokola a nemůžu si ho vynachválit. Krásně odlíčí make-up i řasenku, na pleti nelepí a navíc ji hezky zjemní a hydratuje. 

Elf oční linka
Posledním vypotřebovaným produktem je linka ve fixu, kterou jsem si koupila především kvůli její nízké ceně. Bohužel mě ale dost zklamala. Po pár použití se začal hrot fixu třepit a po nějakém čase úplně vyschnul. 

Znáte některý z těchto produktů? Co na ně říkáte Vy? :-)

Denisa

6 komentářů:

  1. Měla jsem Mixa micelárku a byla super.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/maliny-pro-me-rty.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá :-) Zatím jsem neměla s žádným produktem od Mixy problém :-)
      Denisa

      Vymazat
  2. Mám zkušenost s BB creamem a Excipialem - úžasný produkt na suchá místa. Používám ho pravidelně v zimě a v létě na nohy. Co se týče vlasové vody a problém s padáním vlasů - kombinuj doplňky stravy (Biosil) a masáže vlasové pokožky s aplikací vlasové vody.

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biosil jsem také dříve používala, ale pomáhal mi spíše na nehty.. Ale určitě dám vlasové vodě druhou šanci a budu jí používat déle. :-)
      Denisa

      Vymazat
  3. S žádným výrobkem nemám zkušenost, ale Mixu chci už dlouho vyzkoušet :)

    July Favourites

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě něco od Mixy vyzkoušej, je skvělá :-)
      Denisa

      Vymazat