2015/07/12

Sudocrem - konec akné

Krásný den Vám všem,
dnes tu pro Vás mám recenzi na můj oblíbený krém, který jsem si tak zamilovala, že ho používám skoro každý den.

Sudocrem je zinková mast, která je určena hlavně pro děti. Používá se při mnoha kožních problémech. O tom na co vše se dá tento malý zázrak použít si, ale každý může najít sám. Já Vám chci říct v čem pomohl mně.

Dřív jsem hodně trpěla na akné a vyzkoušela jsem proti němu snad všechny možné mastičky, masky, prostě skoro všechny produkty, které slibovaly, že akné bude pryč. Jak už skoro každý ví, tak tyto produkty skoro nikdy nefungují (nebo alespoň u mě to tak bylo). Jednoho dne jsem se ale dozvěděla o krému, který je určen pro malé děti, je z lékárny a má působit proti akné. 
Jsem ten typ člověka, který když slyší, že je to z lékárny tak tomu věří víc, jako když vidí reklamu v televizi na čistič proti akné. Proto jsem tedy neváhala a pro krém jsem si hned běžela. 
Obal není nijak zajímavý, ale kdo by čekal něco extra od krému, který se používá na dětské opruzeniny.
Konzistence krému je opravu, ale opravdu hodně tuhá a krém je bílý, dokonce tak bílý, že po nanesení je celý obličej bílý. 
Krém používám vždy večer na vyčištěnou pleť. Tento krém byl pro mě zázrak, už po několika dnech bylo moje akné lepší. Pupínky se krásně hojily a nové nepřibývaly. Někdy když jsem opravdu potřebovala mít hezkou pokožku, tak jako naschvál se mi vyklubal nějaký pupínky, ale když jsem ho večer potřela sudocremem tak byl do rána skoro pryč. Nemohla jsem to mu uvěřit, že mi konečně něco pomohlo v boji proti akné. Všem tudíž tento krém doporučuji. Toto malé balí stojí okolo 90 Kč a vydrží opravdu dlouho. Myslela jsem, že krém se dá koupit jen v lékárně, ale nedávno jsem šla do drogerie Teta a krémy tam měly také.

Na závěr tedy už jen pokud Vás trápí akné, tak neváhejte a utíkejte si pro tento super krém, protože Vám ulehčí ten nekonečný boj proti akné. Kdybych tento krém měla ohodnotit body tak by dost plný počet - tedy deset z deseti!
Lída

8 komentářů:

  1. Asi si ho take poridim.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mne veľmi pomáha hlavne s fľakmi po akné, na nové vyrážky u mňa až tak bleskovo nefunguje, jasné niečo spraví, ale rýchlejšie mne na nové vyrážky pôsobí Essence SOS Spot Killer, len ten rýchlo vysychá, u sudocremu je výhoda, že je dostupný všade aj v DMke a míňa sa veľmi pomaličky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem nevěděla, že se dá sehnat i v Dmku, nebo tedy u nás jsem ho neviděla :)

      Vymazat
  3. sudocrem poznám veľmi dobre :) hlavne v letnom období je tiež naozaj účinný na spálenú kožu... momentálne intenzívne natieram na ramená (som bola zas šikovná ako každé leto heh)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem nevěděla :) je to prostě super pomocník! :)

      Vymazat
  4. Doma jsme ho měli, tak jsem ho zkoušela na moje akné, ale moc mi nepomohl :(

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat