2015/11/23

Rowenta Respectissim Liss&Curl

Krásný den Vám všem,
v dnešním článku Vám představím svoji novou žehličku na vlasy Respectissim Liss&Curl od Rowenty. Pořídila jsem si ji z internetové stránky Mall.cz za 1299 Kč. Je to v pořadí moje třetí žehlička kterou vlastním a jsem z ní ze všech tří nejvíce spokojená. :-)
Pokud si žehličku koupíte, přijde Vám v krabici, spolu s návodem na použití a praktickým žáruvzdorným krytem, který můžete vidět na fotce níže. Samotný vzhled žehličky se mi velice líbí. Kombinace bílé, černé a rose gold vypadá hezky a luxusně.

Žehlička má otočnou šňůru dluhou 180 cm, díky čemu se s ní dobře manipuluje. Rychle se nahřívá - do 30 sekund. Má funkci automatického vypnutí, takže nemusíte přemýšlet nad tím jestli jste žehličku zapomněli vypnout nebo ne.

Žehlička má malý LCD displej, na kterém si můžete navolit patnáct různých teplot od 130°C až do 200°C. Žehlící desky jsou z keramického povrchu, který zvyšuje efektivitu žehlení a dodává vlasům větší lesk. Má také výkonný generátor iontů, který eliminuje statickou elektřinu, díky čemu jsou vlasy hladší, neelektrizují a snadněji se upravují.

Díky technologii Straight Optimizer dokáže žehlička dokonale vyžehlit vlasy při nižší teplotě. Vlasy se tak méně ničí a nelámou se. Výrobci slibují že vlasy budou při 170°C stejně vyžehlené jako jinou žehličkou při 230°C.  Já sama si je žehlím na nejnižší teplotu a jsou vyžehlené dobře.

Systém Pro Curling Vám umožní jednoduše a rychle natočit vlasy. Můžete si udělat menší vlny, větší vlny, podtočit si konečky nebo mnoho dalších účesů. Je to opravdu snadné a zvládne to úplně každý.

Pro představu, jaké vlny si můžete s žehličkou vytvořit, Vám sem přidávám fotku mých vlasů.

Na závěr bych chtěla říct, že pokud sháníte nějakou žehličku, určitě se vyplatí investovat právě do téhle. Já jsem s ní maximálně spokojená. Vlasy vyžehlí i natočí opravdu rychle a přijde mi že se neničí tolik jako když jsem je žehlila s jinými žehličkami.

Do komentářů mi můžete napsat jakou žehličku na vlasy používáte Vy a jak jste s ní spokojeni. :-)

Denisa

3 komentáře:

  1. Já momentálně žádnou žehličku nemám.. Ale zrovna si nějakou chci koupit a hledám tu nejlepší, tak jsme moc ráda, že jsem si mohla přečíst recenzi o této a tuto si píši na seznam a poté vyberu jakou :-))

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat