2015/09/06

Novinky - srpen

Krásný den Vám všem
tak už tu máme další měsíc a s ním i další článek toho, co jsem si pořídila. Pořád se ještě nedokážu vzpamatovat z toho, že už nejsou prázdniny, ale zase ta škola. 


Tričko - New Yorker
199 Kč
Řasenka - Miss Sporty
77 Kč
Tuhle řasenku jsem si strašně oblíbila, a proto už jsem si jí pořídila podruhé. Recenze na ni je zde.

 Tričko - New Yorker 
199 Kč
Tohle tričko bylo v obchodě úplně poslední, hned když jsem ho uviděla, tak jsem věděla, že musí být moje! Tričko je trošku širší, takže není upnuté, což se mi líbí, a ta krajta je prostě bombastická! 

Voňavka - Lidl
109 Kč
Moje nejoblíbenější voňavka, která je napodobenina voňavky Coco Chanel.

Tričko - C&A
115 Kč
Micelární voda - Mixa
156 Kč
Deodorant - Garnier
39 Kč

Hřeben - Vietnamci
69 Kč
Určitě jste si všimli, že docela často zajdu k Vietnamcům. Tentokrát jsem tam objevila hřeben Tangle Teezer, samozřejmě je to jen napodobenina, ale za ty peníze jsem tam hřebínek nemohla nechat.
Taška - Vietnamci
450 Kč
Jako další věc od Vietnamců je tato suprová taška, kterou budu nejspíš nosit do školy. Taška je velká, prostorná a hlavně se mi líbí.

Boty - Deichmann
Jako poslední věc tu mám tyto černé lodičky, které mi koupila mamka na maturitní ples. Teď už je jen trochu prošlápnout, aby mě z nich nebolely nohy a bude to super.
Paní prodavačka nám k botičkám doporučila gelovou vložku, která prý zajistí lepší chůzi a vpředu není noha tolik zatížená. Tak se Vás chci zeptat jestli s tím máte někdo nějakou zkušenost.
A jaký by to byl v srpnu nákup, kdyby byl bez sešitů a pantoflí do školy. 
Tohle jsou všechny mé novinky za tento super měsíc. A co jste si koupili Vy? 
Lída

2 komentáře:

  1. Take mam tu vuni z lidlu, je nadherna.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ty černé lodičky a vínové tričko♥♥ Naprosto boží!

    20 Knižních Faktů

    OdpovědětVymazat