2015/10/22

Třpytivé nehty

Krásný den Vám všem,
dnes tu pro Vás mám zase po dlouhé době ukázku nehtů. Tentokrát jsem si na nehty vybrala stříbrný třpytivý lak, a poté jsem použila zmatňující lak od Gabrielle Salvete. 
Nevím jak Vy, ale já moc často na rukou nemám třpytivé laky. Nevím proč, ale je to tak, raději mám normálně barevné laky. Nicméně už to chtělo nějakou změnu, a tak jsem použila lak od Essence v odstínu 42 - frozen kiss, když lak dostatečně zaschnul, použila jsem ještě lak od Gabrielle Salvete, který nehty zmatní. 
Tak nevím, co na takové nehty říkáte Vy? Máte rádi třpytivé laky? Už teď vím, že se netěším až lak budu odlakovávat, protože mi třpytky nikdy nejdou dostat z nehtů! 
Mějte se krásně, Lída

2 komentáře:

  1. ani ja trblietavé laky veľmi nepoužívam, ale na Vianoce alebo Silvester je to skvelá farbička :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tento vypada celkem pekne. Ale ja ted laky nemohu pouzivat v praci to mit nemuzeme.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat