2016/01/19

NOVINKY ZA PROSINEC

Krásný den vám všem,
asi jste si mohli všimnout že dlouhou dobu nebyl na blogu žádný článek s novinkami, naposledy jste mohly vidět nákupy za září. A proto tu pro vás dnes mám dlouhý článek s věcmi které jsem si koupila za poslední dobu a které jsem dostala na Vánoce. :-)

Také bych si v tomto článku chtěla omluvit za naší neaktivitu na blogu, které jste si určitě všimli, a to především kvůli škole. Protože jsme ve čtvrťáku a budeme za pár měsíců maturovat, tak toho máme poslední dobou opravdu hodně. Navíc jsme museli řešit přípravy na náš maturitní ples, který se nakonec povedl a skvěle jsme si ho užili. :-)

Teď už ale zpět k článku. Doufám že se vám některé z mých věcí budou líbit. A do komentářů mi můžete napsat co jste si za poslední dobu pořídili vy a co jste dostali pod stromečkem vy. :-)

Modrá bunda

New Yorker černé sako

New Yorker košile
V poslední době jsem si zamilovala nosit košile, které vypadají elegantněji než trička.

New Yorker halenka 349 Kč

Gate bílé tričko s dlouhými rukávy 168 Kč
C&A černý cardigan 250 Kč

New Yorker černé kalhoty se zlatými zipy

Boty

Fa NutriSkin Acai Berry sprchový gel
Palmolive Naturals Mild & Sensitive sprchový gel
Fa vitamin & power vitamin B + Honey Melon sprchový gel

Essence gel lak 45 Kč/ks
Miss Sporty Clubbing Color lak na nehty
Sally Hansen Hard as Nails zpevňující lak na nehty 100 Kč

Mixa 24h lehký vyvažující hydratační krém pro normální a smíšenou pleť
Mixa micelární voda
Mixa dvoufázový odličovač na oči 
Značku Mixa používám v péči o pleť už dlouhou dobu a maximálně mi vyhovuje. Tyto tři produkty jsou mojí stálicí a myslím že určitě stojí za vyzkoušení.

Elite Models Paris Baby 48 Kč/ks
Paris Baby je moje nejoblíbenější vůně a kupuji si jí pořád dokola. Bohužel jsem ji už ale nikde v obchodě nemohla sehnat, a tak jsem si ji musela objednat přes internet. Našla jsem si eshop, který prodával nepoužité testery za dost nízké ceny. Mezi nimi byla i tato vůně a tak jsem si pořídila do zásoby rovnou dvě.

Ziaja okurkový pleťový krém na normální, smíšenou až mastnou pleť 65 Kč
Ziaja Cocoa Butter maska na obličej pro normální a suchou pleť
Pokud sledujete Petrulovelyhair, tak jste si mohli všimnout, že v prosinci dělala meet up v Hradci v Ziaja obchůdku. A protože jsem zrovna v Hradci byla, tak jsem si tuhle příležitost nemohla nechat ujít. Bylo tam spoustu lidí, a proto jsem byla ráda že si Péťa na každého udělala čas, vyfotila se s námi, popovídala si s každým a doporučila nám i nějaké produkty. Já sem si na její doporučení odnesla tento okurkový pleťový krém. K nákupu jsem také zdarma dostala masku na obličej z řady Cocoa Butter.

Pantene šampon Aqua Light 80 Kč
Schwarzkopf Cliss Kur Ultimate Repair šampon
Tyto dva šampony patří mezi mé nejoblíbenější. Vlasy jsou po nich hezky hladké a na pohled vypadají zdravěji.

Bione Penthenol + Keratin Tekuté vlasy 80 Kč
Schwarzkopf got2b straight on 4 days

Schwarzkopf Taft laky na vlasy 60 Kč/ks
Laky na vlasy od Taft používám ze všech laků nejraději. Hezky zafixují účes a navíc krásně voní.

Syoss suchý šampon Anti-Grease

Astor Skin Match Protect make-up 220 Kč
Make-upy od Astor patří mezi moje nejoblíbenější. Proto když jsem v drogerii uviděla tuto jejich novinku, tak jsem si ho hned musela pořídit. Bohužel jsem si vybrala špatný odstín, takže make-up budu používat až na jaře a v létě.

Purity Vision Růžová voda

ECG smoothie maker
Poslední dobou se snažím jíst více zdravě, a proto jsem byla ráda, když jsem dostala tento mixér na smoothie. Už jsem jich vyzkoušela několik. Nejvíce jsem si ale zamilovala smoothie z banánu. :-)

Sally Hansen Sada na gelové nehty

A Cup of Style Móda, krása a životní styl
Knížku od holek z blogu A Cup of Style zná určitě každý. Dlouho jsem se rozhodovala jestli si jí mám také pořídit nebo ne. Nakonec jsem ji našla pod stromečkem. V knížce je spoustu obrázků a fotek, a tak jsem ji měla přečtenou během jednoho dne. I tak se mi ale moc líbila a bavila mě.

Pepco náušnice 29 Kč

Kik organizér na kosmetiku

Remington Pearl Wand kónická kulma na vlasy
Vždy jsem měla kratší vlnité vlasy a každý den jsem si je žehlila. Ale od té doby co mi vyrostly, se začaly vlnit čím dál tím méně a rovné vlasy už mě přestaly bavit. Na Vánoce jsem si proto přála kónickou kulmu, kterou jsem nakonec také dostala. Použila jsem jí zatím jen párkrát, ale vždy jsem byla s výsledkem spokojená.

Kik vatové tyčinky 20 Kč

GS Vápník, hořčík, zinek PREMIUM
Dr. Max Biotin plus 59 Kč
Posledních pár měsíců mám velký problém s nehty. Třepí se, lámou a pomalu rostou. Proto jsem si pořídila nějaké vitaminy, které by mohly jejich stav vylepšit.

Ebelin pomerančová dřívka 50 Kč

Kik Beauty Line eyebrow powder set 55 Kč
Kik gumičky do vlasů 25 Kč

Pásek s detailem krajky

Teta diář 2016
Každý rok si kupuji drahé diáře s tím, že si do nich budu vše zapisovat. Po nějaké době mě to ale přestane bavit a tak většina stránek v diáři zůstane prázdná. Proto jsem byla ráda, když jsem narazila na akci v drogeii Teta, kde jsem dostala na rok 2016 diář zdarma.

Polštářek s jelenem

Denisa

1 komentář:

  1. Tyjo, to jsou teda nákupy. Kdybych měla svůj blog, také to někam nafotím a napíši o tom. O tom, jak jsem si nakoupila vše. Ale vsadím se, že jsem si nakoupila krapet levněji. To vše jen díky tomuhle slevovému portálu , jestli chceš příště ušetřit pár kaček, určitě sem mrkni :)

    OdpovědětVymazat