2014/10/29

Novinky za říjen

Krásný den Vám všem, 
dnes tu bude článek o novinkách, které jsem si pořídila. 
Doufám, že jste si krásně užili den volna a ti kteří z Vás měli podzimní prázdniny, tak ty. :)


Kosmetika

Kosmetiky tedy moc není, jsou to spíše takové drobnůstky.


První lak je od značky Gabriella Salvete v odstínu 164. Je to příjemně fialově-třpytivý lak. Druhý lak je od značky Miss sporty, odstín 510. Barva je královsky modrá a je vážně moc krásná. Tento lak od Miss sporty byl ve slevě za krásných 30 Kč.



Řasenka od značky Rimmel London
Tuto řasenku už jsem jednou měla a velice mi vyhovoval její kartáček. Řasenka byla také ve slevě za 69 Kč.


Odličovadlo od značky Lirene
Super odličovadlo, které dobře odlíčí a skvěle hydratuje pokožku.




Odličovací tamponky z Tesca




Oblečení

Podzimní šaty z Terranovi
Znáte to, když si naberete nejméně 10 skvělých kousků, poté si je jdete vyzkoušet a zbude Vám jen jeden. Tak přesně to se mi stalo v Terranově. Tyto šaty se mi velice líbily, bohužel už moje velikost byla jen v této kaštanové barvě. Šaty stály 299 Kč.




Bunda z C&A
Bunda, která se mi líbila hned na první pohled a skvěle mi sedla. Byla za 900 Kč





















Rifle z Gate
Super pohodlné rifle za úžasných 250 Kč.




Boty z Deichmannu
Podzimní kotníčkové boty, které jsou pohodlné. Jsou na mírnem podpatku a velice se mi na nich líbí falešný zip na boku boty.



Podzimní čepice z Cropp


Také jsem navštívila Ikea, kde jsem si vybírala novou postel, jelikož mě čeká přestavba pokoje. Postel jsem si samozřejmě ještě nevybrala, ale mám vytipováno. Máte Vy nějakou postel z Ikei? Miluju Ikeu ♥ 

Tady aspoň drobnůstka z Ikea.
A čím jste si Vy udělali radost? :)


Lída

Žádné komentáře:

Okomentovat