2014/10/27

MÉ TIPY NA ZAHRANIČNÍ YOUTUBERKY


V dnešním článku bych se s Vámi chtěla podělit o mých pár tipů na zahraniční YouTuberky, které já sama sleduji. Některé z nich určitě znáte. A pokud ne, určitě Vám doporučuji se na jejich videa podívat. :-)


Zoella je asi jednou z nejznámějších zahraničních YouTuberek, což odpovídá i počtu odběratelů které má - přes 6 milionů.
Z jejich videí se mi nejvíce líbí hauly a vlasové tutoriály.


Vlogy najdete na jejím druhém kanále MoreZoella.

Podle mě jedna z nejhezčích YouTuberek. Líbí se mi její dlouhé blond vlasy a to, že je pokaždé perfektně nalíčená. Doporučuji se podívat na některý z jejích make-up tutoriálů.



Carli natáčí především tutoriály na líčení a outfitová videa. Má krásného přítele Bretta, se kterým má také několik videí, které stojí za shlédnutí. :-)

Na jejím druhém kanále Inner Beauty Bybel najdete různé tagy a vlogy z jejího běžného života.

Carli má obrovskou sbírku kosmetiky, kterou si můžete prohlédnout ve videu.

Karissa je jedna z mých nejoblíbenějších YouTuberek. Zaujala mě hlavně svým vzhledem, kterým mi připomíná Hilary Duff. :-)



missglamorazzi
TheGridMonster

Ingrid mám ze všech nejradši. Je sympatická a pokaždé pozitivně naladěná. :-) Líbí se mi, že nepřidává jen videa o kosmetice, ale také různé GIY a videa o vaření.

Také má svůj druhý kanál, kde najdete spoustu vlogů. Nejvíce se mi líbí její vlogy z vánoc.

 



Dalších pět YouTuberek nesleduji pravidelně, ale i přesto se mi jejich videa líbí a ráda se na ně podívám.

AlisonLovesJB







A jaké YouTuberky sledujete vy? :-)

Denisa

Žádné komentáře:

Okomentovat