2014/10/25

Recenze na pleťový krém od Oriflamu

Krásný sobotní večer,
dnes tu pro Vás mám recenzi na pleťový krém od značky Oriflame. 



Popis krému v Oriflamu: Lehký, nemastný hydratační krém vhodný na den i na noc s esenciálními oleji z čajovníku a rozmarýnu. Zjemňuje a pomáhá obnovit mastnou pleť, bojuje proti pupínkům. Zanechává pleť viditelně zdravější, hydratovanou a vyčištěnou.




Můj názor: Musím říct, že to, co se o krému píše, je naprostá pravda. Krém je nemastný a lehký, lehce se nanáší a rychle se vstřebává. Krém má krásnou svěží vůni, která je velice příjemná. Po  nanesení krém osvěží pleť a mně přijde, že na chvilku příjemně zchladí celý obličej. Krém se může používat jak na den, tak na noc. Já ho spíše používám na noc, ale je vhodný i před nanesením make-upu, protože nezanechá mastnou pokožku. Pleť je po něm hladká a hydratovaná. Krém bojuje jak proti pupínkům, tak i proti mastné pleťi.
Tento pleťový krém opravdu vřele doporučuji. Byla jsem mile překvapena jeho skvělými účinky. Cena se pohybuje okolo 150 Kč, ale ve slevě je klidně za krásných 80 Kč. 

Doufám, že se Vám recenze líbila a teď už Vám chci jen připomenout, že se dnes v noci mění čas, tak ať si nezapomenete přetočit hodiny :)

Lída

Žádné komentáře:

Okomentovat