2014/12/05

ESSENCE LONG LASTING LIPSTICK

Krásný den Vám všem,
v dnešním článku bych Vám chtěla představit rtěnky od Essence z řady Long Lasting. Můžete je sehnat v drogeriích za 70 korun. 
Na výběr máte z mnoha krásných odstínů, které si můžete prohlédnou na oficiálních stránkách Essence. Každý z nich je krásný a jedinečný, proto pro mě bylo problémem si vybrat jen některé z nich. Nejraději bych si pořídila všechny. :-)



Nejdříve se podíváme na obal rtěnky, který se mi opravdu líbí. Oproti staré řadě vypadá mnohem lépe.
Je vyrobený z černého matného plastu (obaly s bílým víčkem jsou testery). Uprostřed je proužek v barvě rtěnky.

Na samotné rtěnce je vyražené logo Essence, díky čemu je produkt zajímavější a vypadá luxusněji.

Konzistence rtěnek je krémová. Jednoduše se nanáší a na rtech jsou příjemné. Nezalézají do vrásek a nevysušují.


Jsou středně pigmentované - některé o trochu více (03) a některé zase méně (07). 

Přesto že jsou rtěnky dlouhotrvající, po čase ztrácejí na intenzitě a na rtech nevydrží moc dlouho.

Vzhledem k ceně jsem s nimi spokojená a můžu je všem doporučit.

Jaký názor máte na tyto rtěnky Vy? :-) 
Denisa

3 komentáře:

  1. Mam 07 a jsem spokojena.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mám dvě a nepřijdou mi moc dobré, přemýšlím, že je dám pryč. Strašně rychle mizí ze rtů.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tyhle rtěnky moc ráda... Mám dvě, ale taky bych je nejraději vykoupila všechny xD

    OdpovědětVymazat