2014/12/22

MOJE VÁNOČNÍ DEKORACE

Ahoj všichni,
v dnešním článku bych Vám chtěla ukázat pár fotek vánočních dekorací z mého pokoje. Většinu z nich jsem si koupila, ale některé jsem i sama vyrobila. :-)




Skleničku jsem použila od staré svíčky. Seškrábala jsem zbylý vosk, umyla ji a nasypala do ní červené dekorační kamínky z Nanu-Nana. Do nich jsem umístila čajovou vonnou svíčku z Tety.

Tento košíček s umělými větvičkami a ozdobami jsem si koupila, ale určitě by se dal i snadno vyrobit. :-)


Konečně jsem našla využití pro tuto skleněnou nádobu z Nanu-Nana. Nasypala jsem do ní želé bonbóny a aby sklenička lépe vypadala, uvázala jsem kolem ní mašličku.

Kalendář jsem si vytvořila na počítači, vytiskla ho a nalepila na skříň. Na horní a dolní okraj kalendáře jsem použila zbytek vánočního balícího papíru. Do rohu jsem nalepila mašličku uvázanou z vánoční stuhy.
Aby skříň nepůsobila prázdně, celou jsem jí dozdobila vločkami z papíru.

Aby toho nebylo málo, některé z vloček jsem ještě natřela lakem na nehty se třpytkami.

Obyčejné bílé květináče z Penny Marketu jsem vylepšila červenou vánoční stuhou, kterou jsem si koupila v Rossmannu.
Svíčka je z Jysku.


Na zrcadlo jsem nalepila stříbrné hvězdičky z Alberta, které se krásně třpytí, když na ně rozsvítím světlo. 

Kolem celé postele jsem omotala LED světýlka, které mám většinou zapnuté celou noc.


Postel zdobí dva polštářky z Möbelixu a polštářek se srdíčkem z Tesca. Medvědovi jsem na hlavu nasadila vánoční čepici, kterou mám z vánočních trhů.

Do komentářů mi může dát vědět, jestli si také zdobíte pokoj a pokud ano, tak jak. Ráda si přečtu Vaše tipy. :-)

Denisa

Žádné komentáře:

Okomentovat