2014/12/23

Řasenky od značky Oriflame

Krásné úterý Vám všem,
dnes tu pro Vás mám recenze na dvě řasenky od značky Oriflame. Tyto řasenky jsou mé oblíbené a ráda se s nimi líčím.





1. Wonder lash mascara

První řasenka je Wonder lash mascara. Obal této řasenky je elegantní a pěkný. Řasenka je populární svým kartáčkem, který má na jedné straně dlouhé štětinky a na druhé straně má krátké štětinky. Dlouhé štětinky slouží k prodloužení řas a kratší štětinky slouží k zahuštění řas. S řasenkou se pracuje velice jednoduše. Řasenka neslepuje řasy a po použití jsou řasy viditelně prodloužené. Cena této řasenky se pohybuje okolo 200 Kč. Tuto řasenku jsem si velice oblíbila, protože po nanesení nejsou řasy vůbec slepené a vypadají famózně.


2. Veryme Fat Lash Black Out Mascara

Druhá řasenka je z kolekce Veryme. Tuto řasenku jsem si také velice oblíbila. Když jsem si ji poprvé objednala, tak jsem od ní nečekala moc, myslela jsem si, že bude slepovat řasy. Musím říct, že jsem se mýlila. Obal řasenky je klasicky plastový a není nijak zvláštní. Řasenka má větší kartáček, na kterém jsou delší a kratší štětinky. Krásně se s kartáčkem pracuje. Řasy jsou prodloužené a hustší. Řasenka krásně odděluje řasy. Tato řasenka má hodně tmavý odstín černé a řasy jsou už po jednom nanesení hodně obarvené. Cena této řasenky se pohybuje okolo 100 Kč.



Tyto řasenky od Oriflamu používám nejraději. Obě dvě jsou naprosto super a není nic, co bych jim vytkla. Dobře se mi s řasenkami pracuje a jsem s nimi naprosto spokojená. 
A co Vy? Mate také nějaké řasenky od Oriflamu? 
Lída

1 komentář: