2015/01/13

Mask Of Magnaminty

Krásný den Vám všem,
dnes tu pro Vás mám recenzi na známou masku od Lush. Tato maska patří mezi nejprodávanější produkty Lush.




Maska je určena k čištění pleti a k likvidaci černých teček. Maska má vůni máty, obsahuje větší kousky, takže při smývání poslouží jako peeling. Maska se na naší na pokožku v dostatečné vrstvě a nechá se působit asi 5-10 minut. Maska nám na pokožce uschne a poté ji smyjeme vodou a díky větším kouskům v masce můžeme pokožku masírovat.



Maska vypadá trochu jako bahno a je hodně hutná. Maska jde docela hůř dolů. Po použití této masky cítím, že je moje pleť lepší a živější. Pokud má někdo citlivější pokožku, tak může mít po umytí masky červený obličej. 




Obal masky je typický jako hodně produktů od Lush a navíc na straně obalu je nálepka s osobou, která nám tento produkt vyrobila. Což je originální a určitě to pobaví. 

Jediná nevýhoda této masky je v tom, že má krátkou spotřební lhůtu. Maska se má spotřebovat zhruba do 3 měsíců, někdo ji ale také zamrazuje v mrazáku, aby masku mohl používat déle. Cena této masky je 185 Kč. Určitě tento produkt od Lush doporučuji :)

Krásný zbytek dne Lída

1 komentář:

  1. Už jsem ji měla a očekávala jsem, že bude skvělá, ale vůbec mi nevyhovovala. Jediné, co mi přišlo fajn, tak byla ta vůně :D
    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat