2015/01/17

SPOTŘEBOVANÉ PRODUKTY I.

Krásný den Vám všem,
dnes Vám ukážu mé spotřebované produkty za měsíc listopad a prosinec. Některé z nich ještě nebyly prázdné, ale i přesto jsem se rozhodla je vyřadit, protože jsem je měla doma dlouho a vůbec jsem je nepoužívala. Za tyto dva měsíce jsem spotřebovala celkem 32 produktů. :-)


Cien šampon s provitamínem pro suché a poškozené vlasy
Tento levný šampon z Lidlu mě opravdu mile překvapil. Vlasy jsou po něm krásně hebké a vypadají zdravěji. Až dopoužívám ostatní šampony, která mám doma, určitě se znovu vrátím právě k tomuhle.

Taft lak na vlasy shine lamination-effect 5 mega silná fixace
Zatím jsem nenašla lepší lak na vlasy, než tento. Hezky je zafixuje a neslepuje, jako to dělají některé ostatní laky.

Schwarzkopf Color Mask 1010 světlý perleťově plavý 
Barvu Color Mask mám ráda kvůli její snadné aplikaci - na vlasy se nanáší jako maska. Jako jedna z mála barev mi obarví vlasy na hezkou platinovou blond, bez žlutých tónů.


Palmolive Naturals sprchové mléko s mléčnými proteiny a výtažky z aloe vera
Dermacol Aroma Ritual osvěžující sprchový gel vodní meloun
Oba dva tyto sprcháče bych Vám doporučila. Nedokážu se rozhodnout, který z nich je lepší. Sprchový gel od Dermacolu má krásnou melounovou vůni, která mě nikdy neomrzí. Naopak sprchové mléko od značky Palmolive mám ráda především kvůli jeho hydratačním schopnostem. 


Elcurina Body Active intenzivní deo sprej
Jeden z nejhorších deodorantů jaké jsem měla. Smrděl jako repelent na komáry. Nechtěla jsem ho hned celý vyhodit a proto jsem ho používala alespoň jako sprej na nohy. :-D

Rexona antiperspirant ve spreji biorythm
Rexona antiperspirant ve spreji sexy
Antiperspiranty od Rexony používám každý den. Mám jich doma několik a jsem s nimi maximálně spokojená. 


Lush Mask Of Magnaminty
Určitě všichni znáte tuto pleťovou masku na černé tečky od Lush. Je to jeden z nejprodávanějších a nejoblíbenějších produktů od této značky. I já jsem s touto maskou velice spokojená, o čem vypovídá i to, že je toto moje druhé spotřebované balení a jedno nové plné mám už doma. :-)

Mixa micelární pleťová voda
Skvělá micelární voda s kterou se dá hezky odlíčit celý make-up. Bohužel musíte počítat s tím, že hrozně rychle ubývá a při každodenním používání Vám vydrží maximálně měsíc.

Ryor dvoufázová odličovací emulze pro všechny typy pleti
Tuto odličovací emulzi bych doporučila spíše pro někoho, kdo má sušší pleť, protože je hodně mastná. Dobře make-up odlíčí, ale bohužel také dost rychle ubývá.


Yves Rocher krém na ruce a nehty 2v1 z arniky a výtažku z růže
Jeden z mých nejoblíbenějších krémů na ruce. I přesto že není vůbec mastný, ruce krásně hydratuje.

Garnier Essentials 24h hydratační krém pro suchou a citlivou pleť
Krémy od Garnieru mám ráda, ale tento mi bohužel moc nesedl. Na mou pleť byl dost mastný a musela jsem dlouho čekat než na obličeji zaschne.

Very Me podkladový krém s lesním ovocem a výtažky z jogurtu Ivory
Tento podkladový krém jsem používala v létě místo make-upu. Byl dost tekutý, ale dobře se roztíral. Pleť hydratoval, lehce sjednotil a navíc hezky voněl.



Lilien provital regenerační odlakovač s aloe vera
Dobře nehty odlakoval, ale bohužel je i vysušoval. Příště si pořídím nějaký jiný.

Fairwind Nail Lacquer 49 teal
Asi nejhorší lak jaký jsem zatím měla. Nedalo se s ním pracovat, nikdy mi na nehtech pořádně nezaschl a vždy se mi o něco obtiskl. Jediné co se mi na něm líbilo byla jeho barva, ale to je asi tak vše.

Essence Colour & go červený
Essence Colour & go světle růžový
Tyto laky jsou ještě ze staré řady Colour & go od Essence, kterou už dnes v drogeriích v tomto provedení nenajdete. Vlastnostmi jsou ale stejné jako jejich nové laky. Mají dobrý štěteček, díky kterému se lak hezky nanáší. Poměrně rychle zasychají. Bohužel ale na nehtech dlouho nevydrží a rychle se loupou.

Essence quick dry topcoat
Obyčejný levný topcoat, který mě ničím nenadchl. Nepřišlo mi, že by po něm lak vydržel na nehtech déle.

Basic nagellack nailpolish černý
Tento lak jsem koupila v drogerii Shlecker. Na svou cenu byl poměrně dobrý. Na nehtech sice déle zasychal, ale vydržel dlouho.

Oriflame Visions nail art černý
Výborný lak na zdobení nehtů. Měl úzký štěteček, se kterým se dalo vytvořit na nehtech spoustu vzorů. Na nehtech vydržel dlouho a neolupoval se.

Vzoreček růžového laku



Helios Herb balzám na rty třešeň
Helios Herb balzám na rty jahoda
Fajn balzámy za dobrou cenu. Rty hydratovaly a navíc krásně voněly.

Oriflame zázračný kelímek vanilkový
Další skvělý produkt, který určitě všichni znáte. Dá se použít nejen na rty, ale také na suchá místa na kůži. 

Růžové lesky na rty
Tyto tři produkty jsem si sama nekoupila. Byly jako dárek u nějakého časopisu. Mám je doma už dlouho a vůbec je nepoužívám, proto jsem se rozhodla je vyhodit.



Paletka očních stínů
Trio očních stínů
Další produkty, které mám doma několik let a ani jsem se jich nedotkla, proto je také vyhazuji.

Essence kompaktní pudr all about matt!
K tomuto transparentnímu pudru se určitě vrátím znovu. Pleť krásně zmatnil a make-up zafixoval. Jediné co mi na něm vadí je jeho balení, které je nekvalitní a hned se mi rozbilo.

To byly všechny mé produkty, které jsem spotřebovala za poslední dva měsíce. Znáte některý z těchto produktů? :-)

Denisa

1 komentář:

  1. Rexonu mám velmi ráda :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat