2015/01/30

NEW IN (LEDEN 2015)

Krásný den Vám všem, 
jako každý měsíc tu pro Vás mám článek o mých novinkách, které jsem si pořídila. Tentokrát jich není tolik, ale i přesto jsem skoro ze všech věcí nadšená. :-)


Rimmel London Match Perfection make-up 100 ivory 
ve slevě 154 Kč (původní cena 220 Kč)

Tento make-up jsem chtěla dlouho vyzkoušet, a proto když jsem viděla že je ve slevě, hned jsem si ho pořídila. Vzala jsem si nejsvětlejší odstín 100 ivory, který je poměrně světlý a vyhovuje mi. Jediné co mi na make-upu vadí je že trochu mastí pleť.

Miss Sporty Lasting Colour 400 
40 Kč

Laky od Miss Sporty mám moc ráda. Mají krásné barvy a dlouho na nehtech vydrží. Více si o nich můžete přečíst v recenzi - Laky na nehty Miss Sporty Lasting Colour.


Rimmel London Velvet Matte 017 matte-itude 
100 Kč

Když jsem tento lak viděla v drogerii, byla jsem nadšená. Vždy jsem chtěla nějaký matný lak vyzkoušet, a proto jsem si ho hned koupila. Bohužel s ním ale nejsem vůbec spokojená. Při lakování na nehtech až moc rychle zasychá, takže se lak nedá pořádně rozetřít. Po nalakování sice vypadá krásně matně, ale po pár hodinách se začne loupat. Od laku za stovku bych čekala něco víc.

Miss Sporty XX Long mascara 001 black 
60 Kč

Vyzkoušela jsem několik řasenek od různých značek, ale nakonec se vždy vrátím k této od Miss Sporty. Krásně řasy prodlouží a navíc stojí jen pár korun.

Garnier 24h hydratační krém  pro normální a smíšenou pleť se zmatňujícími výtažky z lopuchu 
ve slevě 60 Kč/ks (před slevou 120 Kč/ks)

Tento krém od Garnieru je můj nejoblíbenější. V drogerii Teta na něj měli akci, a proto jsem si pořídila hned dva. Pleť je po něm hydratovaná, ale zároveň i zmatněná.

Rimmel London Stay Matte dlouhotrvající pudr 001 transparent 
ve slevě 77 Kč (před slevou 110)

Mým dalším oblíbeným produktem je tento pudr od Rimmelu, který určitě všichni znáte. Koupila jsem ho také ve slevě v drogerii Teta.

Umělé řasy Kik 
25 Kč

I přesto že umělé řasy nenosím, musela jsem si tyto pořídit. Jsou hezky přirozené a stály jen pár korun. Už se těším až je dnes použiji při líčení na ples.

Tričko 
269 Kč

Kalhoty C&A 
450 Kč

Jaké věci jste si za tento měsíc pořídili Vy? :-)

Denisa

8 komentářů:

  1. Super nákupy! Moc mě zaujaly kalhoty,které mají moc pěknou barvičku :)

    OdpovědětVymazat
  2. To tričko je vážně skvělý, taky bych takové brala :) Můžu se zeptat, odkud je?

    HairOCD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem ho u vietnamců :-) Podobná trička se teď ale prodávají skoro všude :-)
      Denisa

      Vymazat
  3. Rimmel mam rada tento makeup.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Od toho laky Velvet Matte si mě celkem odradila.. :D Ale mně je stejně líto do něj vrazit stovku. :/ A ty kalhoty se mi moc líbí :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda. Laky od Rimmelu mám ráda, ale tenhle se jim bohužel moc nepovedl. :-/
      Denisa

      Vymazat
  5. ahoj jsem viděla na mém blogu že jsi tam házela odkaz ...ten make-up můžu jenom doporučit. Já používám už jen tenhle a jsem s ním naprosto spokojená. Hlavně nezanechává žádné skvrny na obličeji. Jinak kalhoty a triřko vypadají taky úžasně. Ted jsou všude slevy !

    OdpovědětVymazat