2015/02/03

Nákupy

Krásný úterní den,
jelikož pondělí pro mě bylo plné špatných zpráv, tak jsem si den musela zlepšit pořádným nákupem. 


Boty
Dlouho jsem sháněla nějaké kozačky, nakonec mi do oka padly tyto. Jsou z CCC a stály 699 Kč.


Kabát
Strašně dlouho jsem hledala nějaký kabátek, který by mi seděl a líbil by se mi, konečně jsem ho našla. Kabát je z obchodu New Yorker a po první slevě stál 1400 Kč a nyní jsem ho koupila za 799 Kč.
Triko
Tomuhle tričku jsem nemohla odolat. Stálo 349 Kč a je také z New Yorkeru.





Tílko
Tílko je z Takka a stálo 119 Kč.

Šperk
Tento krásný šperk jsme si koupily se ségrou a stál 249 Kč a je také z Takka.


Rifle
Rifle skvěle padnou a byly taky za super cenu 249 Kč.

Tím to jsem si udělala radost já. Určitě jsou tu věci, které jsem si chtěla koupit už dlouho hlavně tedy kabátek a boty. Radost jsem si navíc udělala ostatními věcmi, takže jestli máte špatný den nebo špatnou náladu určitě vyrazte třeba na nákup nebo si prostě něčím udělejte radost, protože to je důležité! Špatná nálada určitě nikomu nesluší :)
Krásný zbytek dne Lída 


Žádné komentáře:

Okomentovat