2015/08/02

Novinky - červenec

Krásný den Vám všem,
dnes jak už jste mohli podle názvu poznat bude článek o novinkách tohoto krásného, teplého a plně užitého měsíce. Doufám, že i Vy si užíváte prázdniny na maximum!
Knížky 
Knížky objednávám z internetového obchodu knihcentrum.cz
Zatím mám přečtenou Girl Online a knížku Příliš mnoho Kateřin. Musím říct, že Girl Online se mi líbila velice a můžu ji všem jen doporuč. Četla se skoro sama a za tři dny už jsem mohla jít na další knížku. Příliš mnoho Kateřin byla dobrá knížka, ale nijak zvlášť mě neuchvátila.
Četli jste někdo z Vás tyto knížky? Líbili se Vám?

Sportovní tričko - Sportisimo
249 Kč
Vitamíny na vlasy - Dm drogerie
59 Kč, 49 Kč
Tričko - Terranova
99 Kč
Make-up - Drogerie Teta 
249 Kč
Makeup mám v odstínu 200 - Nude a naprosto mi sedl. Je lehký, skvělý odstín na léto, určitě se můžete těšit na recenzi.
Riflová bunda - Vietnamci
379 Kč
Strašně dlouho jsem sháněla nějakou riflovou bundičku. Konečně jsem narazila na takovou, která mi seděla, líbila se mi a cenově byla naprosto výhodná!
Tričko - Terranova
109 Kč
Overal - C&A
450 Kč
Overaly jsou hitem léta a mně se opravdu líbí, jen se je bojím trochu nosit. Doufám, že bude ještě teplo, abych mohla vyrazit v tomhle novém overalu.
 Tričko - New Yorker 
199 Kč
Na takovýhle styl triček už jsem se koukala dlouhou dobu, ale až teď jsem si jedno takové pořídila. Doufám, že ho unosím, protože je pro mě takové nezvyklé.
Náhrdelník - Takko 
Cenu už bohužel nevím, ale byl ve slevě a tak jsem neváhala. 
Basic bílé triko - New Yorker 
130 Kč
Už nějakou dobu jsem sháněla příjemné, bílé basic triko a konečně jsem ho sehnala.
Šaty - C&A
450 Kč
Oční linky Miss Sporty - Dm drogerie
59 Kč
Tak tohle jsou mé novinky za měsíc červenec. Budu ráda, když mi napíšete jestli se Vám něco z věcí líbí nebo i nelíbí. A pochlubte se čím jste si udělali radost Vy. Mějte se krásně a užívejte si zbytek prázdnin.
Lída

6 komentářů:

  1. Teda snad každá druhá věc se mi strašně líbila :) Girl Online mám předčtenou, strašně se mi líbila, i když ten začátek byl takový o ničem, ale potom jsem se začetla. Příliš mnoho Kateřin mám doma v AJ, ale zatím jsem nezačala číst a nic od toho nečekám, prototože Green jako spisovatel mě moc nezaujal. A z Hledání Aljašky jsem byla naprosto zklamaná, jinak knihcentrum je super! Věřím tomu, že make-up od Astoru je super. Já mám ten růžový od Astoru, ale už mi dochází, takže si budu muset koupit nový a nevím jestli ten, který sis koupila ty nebo ten, který mám teď. Trošku se bojím experimentovat, protože make-upy od Astoru zrovna nejsou levná záležitost. Džínová bundička se mi moc líbí, ani bych neřekla, že je od číňanů. Overal je taky super! Tohle léto jsem si overaly zamilovala ♥

    Haul | July 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za krásný komentář, který mě velice potěšil :) Musím říct, že i mě moc John Green nezaujal, na to jaké pozdvižené se kolem něho točilo. Určitě ti mohu tento make-up doporučit! :)

      Vymazat
  2. Nádherné novinky, a teda tu džínovou bundičku ti trochu závidím, takovou sháním už dlouho a nemohla jsem pořád žádnou sehnat.. :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/kosmeticke-peklo-nebe-po-druhe.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vůbec se nedivím, že nemůžeš natrefit! Já sama jsem ji sháněla skoro rok, pak jsem to vzdala a až teď jsem narazila na tuhle. Doufám, že také brzy na nějakou natrefíš! ;)

      Vymazat
  3. Ty saty, overal vypadaji skvele. Astor makeup bych si rada poridila, ted zkousim Rimmel.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat