2015/08/06

NEW IN (ČERVENEC 2015)

Ahoj všichni,
doufám, že si užíváte prázdniny a krásného počasí stejně tak skvěle jako já. Dnes tu pro Vás mám další článek s novinkami za měsíc červenec, které bych Vám chtěla ukázat. Je jich poměrně dost, a proto se nebudu ke všem rozepisovat. Pokud Vás něco zaujme a budete se chtít na něco zeptat, určitě mi napiště do komentářů. :-)

Náušnice Pepco 
Pepco se poslední dobou stal jedním z mých nejoblíbenějších obchodů. Seženete tam krásné kousky za super ceny. Já jsem si tam jako vždy koupila několik náušnic, které byly tentokrát ve slevě a nemohla jsem je tam nechat.

Laura Colutti pěna na holení s aloe vera - 40 Kč
Pokud sháníte pěnu na holení za dobrou cenu, určitě se podívejte do Penny Marketu, kde seženete právě tuto.

Palmolive Naturals Nourishing delight - 35 Kč
Sprchové gely od značky Palmolive jsou mě nejoblíbenější. V poslední době jsem si oblíbila Nourishing delight s vůní medu.

Inspired sprchový gel Honey - 20 Kč
Další medový sprchový gel jsem si pořídila od značky Inspired. Je levný a kvalitou se hravě vyrovná právě těm výše zmiňovaným od Palmolive.

Schauma Silver reflex - 50 Kč
Tento šampon patří mezi moje stálice a používám ho už dlouhou dobu. Zbaví vlasy nežádoucích žlutých tónů a dodá jim krásnou platinovou barvu.

Head & Shoulders šampon a kondicionér 2v1 proti lupům - 100 Kč
Potom co jsem přijela od moře jsem měla problémy se suchou pokožkou a s lupy. Proto jsem si koupila tento šampon, který si každý chválil. Po pár použitích opravdu pomohl a lupy jsou pryč.

Pantene PRO-V Aqua Light šampon - 50 Kč

Mixa 24h lehký vyvažující hydratační krém pro normální a smíšenou pleť

Roses from Bulgaria krém na ruce 
Když jsem byla na dovolené v Bulharsku, pořídila jsem si tam krém s výtažky z růži, které jsou pro Bulharsko typické. Je lehký, hezky hydratuje pokožku a krásně voní.

Lirene čistící mléko s mandlovým olejem

Gabriella Salvete nail enamel 157 - 70 Kč

Miss Sporty Fabulous Eyes oční stíny v tužce 160 Peanut Butter - 53 Kč
Pokud někam pospíchám a chci se rychle nalíčit, použiju právě tyto stínu v tužce od značky Miss Sporty. Vypadají pěkně, ale s výdrží jsou na tom o něco hůře. Stíny mají máslovitou konzistenci, dost se slívají do víčka a dlouho nevydrží.

Fadia pilník na nehty ze skelného papíru - 18 Kč
UMA matující papírky - 55 Kč

Deichmann sandále - 399 Kč

Kabelka Tally Weijl - 200 Kč
Podobnou kabelku jsem sháněla dlouhou dobu, a proto jsem byla ráda když jsem jí našla na Vinted za pouhé dvě stovky.

Lidl set dvou tílek - 149 Kč

Krajkové bílé kraťásy - 390 Kč
Další věcí kterou jsem si koupila v Bulharsku jsou tyto bílé krajkové kraťásky. Jsou hezké, pohodlné a z poměrně kvalitního materiálu. Poslední dobou je nosím nejčastěji.

Pruhované sako - 500 Kč

To bylo pro dnešní článek z novinek vše. Do komentářů mi můžete napsat jestli se Vám mé nové věci líbili a co jste si za poslední dobu koupili Vy. :-)

 Denisa

2 komentáře:

  1. Podobnou kabelku bych taky potřebovala, tak aspoň vím kam pro ni zajít :) A to pruhované sako vypadá božsky!

    Beauty Products | Summer 2015

    OdpovědětVymazat