2015/08/09

Řasenka od Miss Sporty

Krásný den Vám všem,
dnes tu pro Vás mám recenzi na řasenku The Miaoww look od Miss Sporty.
Jak už sama řasenka slibuje, budete mít opravdu kočičí oči. Řasenka mě opravdu velice překvapila. 
Obal se mi líbí, jelikož na Vás koukají takovéhle krásné očka, které jsou roztomilé. 
Řasenka přidá na objemu a krásně řasy natočí, a tudíž není potřeba používat kleštičky na řasy (tedy alespoň mně řasy opravdu hodně natočí). 
Kartáček má dvě strany. Zaoblená strana především natáčí a přidá na objemu řas. Plochá strana hlavně prodlouží řasy. S kartáčkem řasenky se mi pracuje dobře, jelikož jsem zvyklá na každé straně mít jiné štětinky. Ze začátku než řasenka trochu vyschla tak stačilo řasenku nanést opravdu jen jednou, protože na kartáčku byl velký nános řasenky. Po nějaké době používání řasenky mi ale stále stačí jeden nános řasenky. 
Řasenka krásně oddělí a vůbec neslepuje řasy. Jediné mínus, které bych této řasence dala je, že dlouho zasychá a někdy, když si nedám pozor tak se obtiskne na víčko. To je ale tak jediné, co bych této super řasence mohla vytknout.
Další plus, které bych této řasence dala je, že stojí opravdu pár korun nato kolik toho dokáže! Já jsem řasenku koupila za 70 Kč, ale dnes už jsem ji viděla za 60 Kč a někde v akci i za méně.
Takže všem Vám tuto řasenku doporučuji, aspoň na vyzkoušení. Samozřejmě všem nemusí sedět, ale za mě by dostala určitě deset z deseti bodů a klidně ještě víc! 
A co Vy, jaké jsou Vaše zkušenosti s touto řasenkou?
Lída

4 komentáře:

  1. Skoda ze nemas foto jak vypada, protoze jsi me na ni nalakala.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, že jsem neodpověděla dříve. Bohužel jsem teď měla málo času, ale určitě sem tedy hodím fotku očí po použití této řasenky :)

      Vymazat
  2. Četla jsem na tuhle řasenku už nějaké pozitivní recenze, ta tvoje se mi moc líbila. Akorát jak říká Míša nade mnou škoda, že fotku jak vypadá na tvých očích :) Ale plánuji si ji koupit.

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, mám velkou radost, že se Ti líbila zrovna moje recenze ;) A fotku co nevidět dodám :)

      Vymazat